Fælles om ledelse

Fælles om ledelse er et projekt i Kolding kommune, der startede i 2020 som udviklingsprojekt omhandlende alle Kolding kommunes folkeskoler, Koldings skoleafdeling (forvaltning), PPR og Pædagogisk Center (Pædagogik, Læring og Trivsel).
Projektet er designet til at komme vidt omkring både ude på skolerne men også på forvaltningsniveau - vigtigst af alt er, eleverne ude på skolerne skal have de bedste forhold for at blive så dygtige de kan. Fælles om ledelse trækker snitflader til to yderligere projekter og initiativer i Kolding kommune: "En god skole for alle" og "Fælles børne- og ungesyn" (man kan finde de to initiativer omtalt på www.kolding.dk).

Her på hjemmesiden findes korte beskrivelser, materiale samt artikler og video omkring projektet.