Onlineundervisning

På denne side samles så mange af de relevante materialer, vejledninger og inspiration til gavn for netop onlineundervisning af elever fra 0. til 10. klasse i grundskolerne i Kolding Kommune

Under menupunktet TEAMs og online undervisning er der samlet en masse vejledninger til brug af Microsoft TEAMs i onlineundervisning - både for medarbejdere, elever og forældre.
Menupunktet har et underpunkt: Videoguides 2021 hvor man kan finde videoguides til relevante funktioner, tips, tricks og gode råd til TEAMs og Microsoft 365.

I de forskellige undersider til denne side finder du vejledninger til de mange digitale undervisningsmuligheder, vi har i kommunen.

På mobil og tablet åbner du de enkelte sider ved at klikke på burgermenuen (de tre vandrette streger) oppe i højre hjørne.

Gode råd til onlineundervisning: https://emu.dk/grundskole/gode-rad-til-undervisning-hjemmefra-i-forbindelse-med-covid-19

Struktur i hjemmeskolen

Shape Created with Sketch.

Tema- og projektbaseret i Hjemmeskolen

Shape Created with Sketch.