PC Logo

Microsoft 365

Support til skolernes digitale produktionsplatform Microsoft 365

Microsoft 365 - den digitale produktionsplatform for elever og medarbejdere:

I Kolding Kommune er Microsoft 365 den officielle og professionelle produktionsplatform for elever, lærere og pædagoger.
På Pædagogisk Center sidder der udfarende superbrugere i Microsoft 365, der både gennem undervisning af Mediepatruljer eller medarbejdergrupper, hjælper med at forstå og bruge Microsoft 365 i det daglige arbejde.

I setupet til Windows10 er Microsoft 365 fuldt integreret og lige ved hånden. Det samme er tilfældet med AULA, Meebook og Skoletube.
Microsoft 365 er en fast del af Kolding Kommunes setup og man kan finde genveje til Office.com på både medarbejdermaskiner og elevmaskine i installationsplatformen: EasyInstall .

Har du spørgsmål eller ønsker du inspiration til at digitalisere dit klasserum, er vi altid behjælpelige.

Vi kan anbefale af gøre brug af OneNote Klassenotesbogen i din/jeres undervisning og et fokus på brugen af OneDrive sammen med læringsplatformen Meebook. Kontakt os gerne for en fremvisning.

Herunder finder du to letlæselige plakater til ophæng i klassen samt en medarbejdervejledning til Windows10:

Anbefalinger til Windows 10

Log på dit Office365 online

Shape Created with Sketch.

Start altid dit dokument online

Husk dine filer :-)