Skoletube

Support til produktionsplatformen Skoletube.dk, som Kolding Kommune abonnerer på.

Skoletube er en digital platform indeholdende en bred vifte af forskellige programmer, alle med den egenskab de kan understøtte eleverne og de voksne multimodale opgaveløsning eller digitale produktioner. Det er alt fra video- og audioredigering til animation, tekstbehandling, 3D-modellering til VR, bogfremstilling samt meget, meget mere.

Alle elever og pædagogisk personale på grundskolerne i Kolding Kommune har via deres UNI-login adgang til Skoletube.

Pædagogisk Center understøtter med kompetenceløft, undervisning samt praksisnære erfaringer og gode råd.

HUSK Når du forlader folkeskolen i Kolding kommune skal du tage dine filer fra Skoletube med. Sørg for at få downloadet dine filer mv. fra Skoletube til din harddisk på din computer, et personligt skylager eller USB-stick.